Im dłużej, tym taniej
złóż zamówienie na dłużej i ciesz się niższą ceną za dzień diety!

DIETETYK RADZI, NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ WYBIERAJĄC DIETĘ!

dietka-13-1-2048x1365

Każdy z nas jest inny, każdy z nas ma też różne potrzeby żywieniowe. Ma na to wpływ wiele czynników, jak: wiek, wzrost, aktualna masa ciała, docelowa masa ciała, czas planowanej redukcji lub przybierania masy ciała, choroby (lub ich brak), nietolerancje pokarmowe, alergie, rodzaj i intensywność aktywności fizycznej, rodzaj wykonywanej pracy (siedząca/ fizyczna) itd.

Wybierając dietę dla siebie powinniśmy wziąć pod uwagę wszystkie te czynniki, które niewątpliwie mają wpływ na metabolizm oraz akceptację lub nie poszczególnych produktów przez nasz organizm.

Nieodpowiedni dobór diety może skutkować zahamowaniem redukcji, wzrostem masy ciała (np.u osób chorych na hashimoto obserwuje się zbieranie wody podskórnej po spożyciu nabiału) lub złym samopoczuciem.

Najczęstszym błędem popełnianym przez osoby, które mają na celu redukcję masy ciała jest wybieranie zbyt niskiej kaloryczności diety. Kierowanie się zasadą, że im mniej kalorii, tym szybsza redukcja sprawdza przeważnie się tylko przez pierwszy miesiąc od rozpoczęcia zmiany diety. Potem na ogół obserwujemy bunt organizmu na przemęczanie go nieadekwatną do wysiłku podażą energii.

Zachęcam do przeliczania Całkowitej Przemiany Materii na naszej stronie internetowej i odjęcie 500-700kcal, co biorąc po uwagę czystą matematykę, powinno zaskutkować redukcją rzędu 500-700g tygodniowo, chociaż jest to kwestia bardzo indywidualna i należy po prostu swój organizm cierpliwie obserwować i poznawać.

Dobierz dietę skierowaną do swoich potrzeb, i sprawdź co oferuje catering dietetyczny fitaśnie:

Dieta dla zdrowia
Jest zbilansowana pod kątem podaży wszystkich niezbędnych dla organizmu składników pokarmowych, witamin, mikroelementów i błonnika. Zawiera produkty  superfoods o działaniu antyoksydacyjnym, które korzystnie wpływają na zdrowie.

Dieta dla zdrowia dedykowana jest dla osób pragnących stracić zbędne kilogramy lub utrzymać masę ciała na odpowiednim poziomie, chcących zdrowo się odżywiać i dbac o dobre samopoczucie. Obserwujemy również pozytywne zmiany w wynikach badań laboratoryjnych naszych klientów, a oni sami raportują znaczną poprawę samopoczucia.

Dieta Vege
z jadłospisu Vege wykluczyliśmy  produkty mięsne i wszelkie ich przetwory, uzupełniając go pełnowartościowymi źródłami białka takimi jak jaja, nabiał oraz białka roślinne, które w pełni zaspokajają zapotrzebowanie na proteiny. Menu wegetariańskie zawiera produkty takie jak soja, tofu, humus i inne, które wspaniale komponują się z smakowitymi warzywami i urozmaicają dietę.

Dieta Vege to doskonały wybór dla wszystkich osób świadomie rezygnujących z potraw mięsnych- ze względów etycznych czy zdrowotnych. Dieta ta pomaga w racjonalny sposób zredukować lub utrzymać na odpowiednim poziomie masę ciała oraz znacznie poprawić wyniki badań laboratoryjnych.

Dieta bez glutenu


To dieta doskonała dla osób, u których stwierdzono  nieceliakalną nadwrażliwość na gluten (ang. non-coeliac gluten sensitivity – NCGS), nietolerancję glutenu lub po prostu dla osób, które zaobserwowały złe samopoczucie po spożyciu tego białka: bóle brzucha, wzdęcia, uczucie pełności, biegunki, burczenie, przelewanie lub inne nieswoiste stany jelit, bóle głowy itd. Wyeliminowane zostały produkty będące źródłem glutenu. Zostały wprowadzone naturalne, pełnowartościowe źródła bezglutenowych węglowodanów tj.: proso, sorgo,  gryka, ryż, amarantus, quinoa, tapioka, topinambur.
Zwracając uwagę na składy używanych przez nas produktów, nie używamy dostępnych gotowych wyrobów piekarniczych  bezglutenowych, pieczywo wypiekamy dla Państwa sami z pełną starannością.

Dietę bez glutenu polecam osobom, które w szczególny stopniu zwracają uwagę na skład swojej codziennej diety. To też idealne rozwiązanie dla cierpiących na nietolerancje pokarmowe czy choroby o podłożu autoimmunologicznym.

Uwaga! Dieta bez glutenu może zawierać śladowe ilości glutenu, stąd nie jest kierowana do osób z celiakią.

Dieta Sport
Ten program żywieniowy skierowany do osób aktywnych fizycznie. Plan Sport zawiera większe ilości pełnowartościowego białka i węglowodanów oraz większy udział węglowodanów prostych celem zgromadzenia glikogenu do budowy mięśni.

Dietę Sport polecam osobomaktywnym, uprawiających sport amatorsko. Osoby uprawiające sport zawodowo powinny mieć bardzo indywidualnie dobrany jadłospis, który zaspokoi ich konkretne potrzeby żywieniowe (np.inny sposób odżywiania w okresie zawodów, inny po zawodach itd.)

Dieta bez laktozy
w tym rodzaju diety wyeliminowalismy produkty zawierające laktozę. Mleko i jego przetwory zostały zastąpione produktami analogicznymi, lecz o śladowej ilości laktozy. Wprowadziliśmy również naturalne różnego typu mleka roślinne, sery wege, oleje roślinne.

Polecam ją osobom, które cierpią na zanik enzymu laktazy lub czują jakikolwiek dyskomfort po spożyciu laktozy. To też idealne rozwiązanie dla cierpiących na nietolerancje pokarmowe i/lub choroby autoimmunizacyjne.

Uwaga! Dieta bez laktozy może zawierać śladowe białek mleka.

Dieta na nadciśnienie
Menu to stworzyliśmy z myślą o osobach borykających się problemem nadciśnienia tętniczego.
Ograniczamy zawartość sodu, włączamy produkty zawierające magnez, potas, flawonoidy i polifenole, które wykazują działanie hipotensyjne, co udowodniono naukowo.

W razie wątpliwości służymy pomocą 🙂

Im dłużej, tym taniej

złóż zamówienie na dłużej i ciesz się niższą ceną za dzień diety!