Im dłużej, tym taniej
złóż zamówienie na dłużej i ciesz się niższą ceną za dzień diety!

W CZASIE PANDEMII ĆWICZENIA ORAZ DIETA W WARUNKACH DOMOWYCH, CZYLI JAK ZAWALCZYĆ O FORMĘ W ZACISZU CZTERECH ŚCIAN?

image4

Aby zbudować odpowiednią formę nie musimy na siłowni spędzać dużo czasu i katować się ćwiczeniami. Wystarczy doza samozaparcia oraz odpowiednia dieta, która jest również ważna jak same ćwiczenia i w warunkach domowych możemy osiągnąć bardzo zadowalające efekty.

Głównym problemem dla którego ludzie nie ćwiczą w domu jest motywacja oraz koncentracja. Telefon, komputer, telewizor i wiele innych urządzeń zaburza nam czas który powinniśmy poświęcić na ćwiczenia. A więc wyłącz elektronikę otaczającą Cię wokół i skup się na ćwiczeniach. Do przeprowadzenia treningu potrzeba bardzo minimalną ilość sprzętu, a nieraz nie musi on być wogóle.

Jakie ćwiczenia można wykonywać w domu?

W domu jesteśmy z pewnością ograniczeni miejscem, ale każdy w swoim zaciszu wygospodaruje niedużą ilość, żeby zacząć ćwiczyć.  Można zastosować pompki w paru wariantach, które bardzo dobrze wpływają na górne partie mięśni. Kolejnym ćwiczeniem może być robienie brzuszków oczywiście również w paru innych ćwiczeniach można robić skośne itd. Inne ćwiczenie jest tzw. deska osoby, które ćwiczą z pewnością wiedzą o co chodzi. Jest to bardzo łatwe ćwiczenie osoba układa się w pozycji do pompek i tak zostaje przez jakiś czas zależy od intensywności ćwiczenia. Bardzo prosty zabieg, który ma ogromny wpływ zarówno na mięśnie brzucha jak i rąk oraz budowę klatki piersiowej. Również nie możemy zapomnieć o nogach, a więc jednym z prostszych ćwiczeń są przysiady, które mają bardzo duży wpływ na mięśnie nóg jak i też plecy.

Ćwiczeń w warunkach domowych można wymieniać bardzo dużo i są tak samo efektywne jak te wykonywane na siłowni.

Bardzo duże znaczenie ma dieta jaką stosujemy ćwicząć. Aby odsłonić swój brzuch i móc się nim pochwalić w swojej diecie nie możemy zawierać soli, cukrów, kalorycznych sosów jak i zbędnych dodatków. Cukry proste powinniśmy ograniczyć do minimum i trzeba je przyjmować jedynie w postaci owoców. Dieta na masę jest to zbilansowanych 5 posiłków bogatych w zdrowe tłuszcze, węglowodany złożone i pełnowartościowe białko. Taka dieta pomaga budować tkankę mięśniową bez nabierania tkanki tłuszczowej.

Catering dietetyczny fitaśnie  oferuje również dietę Sport, która wprost idealnie sprawdza się właśnie wśród osób trenujących w domu. We wszystkich pięciu posiłkach zawartość białka jest bardzo wysoka, dzięki czemu jadłospis ten spełnia potrzeby osób regularnie trenujących fizycznie. Regeneracja po wysiłku jest przyspieszona za sprawą zbilansowanego połączenia wszystkich makroskładników, co doskonale wpływa także na codzienne funkcjonowanie organizmu Za pośrednictwem tej diety można zbudować beztłuszczową tkankę mięśniową. Dieta ta na każdym etapie jest konsultowana z wyspecjalizowanym dietetykiem, więc nie trzeba się martwić o przekroczenie zapotrzebowania na energię i przytycie przez tłuszcz.

Im dłużej, tym taniej

złóż zamówienie na dłużej i ciesz się niższą ceną za dzień diety!